KONTAKT
OSS PÅ BRAATTAN
Vi hører gjerne fra deg!
Vi hjelper deg gjerne med spørsmål og henvendelser som du måtte ha. Fyll ut kontaktskjemaet, eller ta en titt på våre ‘ofte stilte spørsmål’ nedenfor for raske svar.
Ofte stilte spørsmål
-
Du kan bestille direkte her på nettsiden i nettbutikken.
Velg produktene du ønsker, legg dem i handlekurven og fullfør bestillingen.
-
Vi leverer hjem på døren i hele “stor-Trondheim”, inkludert Melhus, Klæbu, Heimdal og Byneset.
Vi kjører ut varene selv, rett hjem til døren på oppgitt adresse – i hele stor-Trondheim. Ved bestilling kan du ønske dato og tidspunkt for levering, og vi gjør vårt beste for å få det til.
-
Nei, desverre det har vi ikke.
Gården ligger ved Jonsvatnet som er drikkevannskilden til Trondheim, det er derfor strenge begrensninger rundt dette.
-
Levering skjer vanligvis søndager mellom kl. 07:30 - 10:30.
Ved bestilling kan du ønske dato og tidspunkt for levering, og vi gjør vårt beste for å få det til. Vi kjører ut varene selv, rett hjem til døren på oppgitt adresse – i hele stor-Trondheim.
-
Absolutt! Oppgi mottakers navn og adresse i bestillingen, så leverer vi direkte dit.
Vi har også gavekort som du finner i nettbutikken.
-
Nei, vi tilbyr vi kun hjemlevering.
-
Frokostpakkene varierer, men inneholder alltid brød, nystekt leverpostei, syltetøy eller marmelade, urter, spiselige blomster og eplemost.
Se mer info i nettbutikken.
-
Ja, prisene inkluderer 50 kr pant på alle Norgesglass og 25/12 kr glassflasker.
Ja, retur kan leveres tilbake ved neste levering eller etter nærmere avtale.
-
Når du handler i nettbutikken gjør du en forhåndsreservasjon og får en forhåndsbekreftelse fra oss. Endelig bekreftelse og gjennomført betaling gjøres når vi har fått kontrollert din ordre og bekreftet tilgjengeligheten.